wayakumanの和訳

好みの曲を和訳していくよ!

【歌詞和訳】Family - The Chainsmokers, Kygo/ファミリー - ザ・チェインスモーカーズ、カイゴ

 

www.youtube.com

Spotify

open.spotify.com

Apple Music

 

Family

Family

  • ザ・チェインスモーカーズ & Kygo
  • ダンス
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes

music.apple.com

[Verse 1]
I know water that's thicker than blood  

血液より濃い水を知っている
That's deeper than love with my friends

それは友人との絆よりも深く
People come and some people go

ある人は来て、ある人は去っていく
And some people ride 'til the end

ある人は、最後までやり遂げる

[Pre-Chorus]
When I am blind, in my mind

僕の頭が真っ白になった時
I swear they'd be my rescue, my lifeline

彼らは僕を助けてくれると誓うんだ
I don't know what I'd do if I, if I'd survive

もし僕が生き残ったらどうすればいいか分からないんだ
My brothers and my sisters in my life, yeah

僕には助けてくれる兄弟がいる

[Chorus]
I know some people, they would die for me

僕の為に命を惜しまない人を知っている
We run together, they're my family

僕たち家族は一緒に駆け抜ける
When I get up, they gon' be high with me

僕が起きた時、一緒にハイになってくれるだろう
I'll stay forever, my family

僕は家族とずっと一緒にいるよ

[Post-Chorus]
Family

ファミリー
I'll stay forever, my family

ずっと一緒に
Family

ファミリー
I'll stay forever, my family

家族と共に

[Verse 2]
Stolen dreams took our, our childish days

奪われた希望が、僕らの馬鹿らしい日々を盗っていった
Still, ain't nothin' changed, now we're grown

僕たちは何も変わっていないけれどもう大人なんだ
We're still young, still got our mindless ways

僕らには幼稚なやり方がある
In a timeless phase, kickin' stones

 ずっと石を蹴りながら

[Pre-Chorus]
When I am blind, in my mind

僕の頭が真っ白になった時
I swear they'd be my rescue, my lifeline

彼らは僕を助けてくれると誓うんだ
I don't know what I'd do if I, if I'd survive

もし僕が取り残されたらどうすればいいか分からないんだ
My brothers and my sisters in my life, yeah

 僕には助けてくれる兄弟がいる

[Chorus]
I know some people, they would die for me (Die for me)

僕の為に命を惜しまない人を知っている(僕の為に)
We run together, they're my family

僕たち家族は一緒に駆け抜ける
When I get up, they gon' be high with me (Gon' be high with me, yeah)

僕が起きた時、一緒にハイになるのさ(共にハイになるのさ)
I’ll stay forever, my family

 僕は家族とずっと一緒にいるよ

[Post-Chorus]
Family

ファミリー
I'll stay forever, my family

ずっと一緒に
Family

ファミリー
I'll stay forever, my family

 家族と共に

[Chorus]
I know some people, they would die for me (Die for me)

僕の為に命を惜しまない人を知っている(僕の為に)
We run together, they're my family

僕たち家族は一緒に逃げる
When I get up, they gon' be high with me (Gon' be high with me, yeah)

僕が起きた時、一緒にハイになるのさ(共にハイになるのさ)
I'll stay forever, my family

愛する家族と共に