wayakumanの和訳

好みの曲を和訳していくよ!

【歌詞和訳】Forever Yours - Kygo, Avicii & Sandro Cavazza/フォーエヴァーユアーズ - カイゴ、アヴィーチー&サンドロ・カヴァッザ

www.youtube.com

Spotify

open.spotify.com

Apple Music

 

Forever Yours

Forever Yours

  • provided courtesy of iTunes

music.apple.com

[Verse 1]
Every time I see your face

君に毎回会うとき
There's a cloud hanging over you

元気がないように見えた
In such a beautiful way

とても素晴らしい幸運が
There's a fortune to your solitude

君の孤独にも起きるはずさ

[Chorus]
Oh, you should let me love you

ぼくに君を愛させてほしい
Hold me now, forevermore

永遠に抱きしめてほしい
Oh, I've been thinking of you

ずっと君のことが頭から離れないんだ
Tell me I'm forever yours

教えてよ、僕は永遠に君のものなんだから
Oh, you should let me love you

ぼくに君を愛させて
Hold me now, forevermore

ずっと抱きしめてほしい
Oh, I've been thinking of you

君のことが頭から離れないから
Tell me I'm forever yours

教えてよ、僕は君のものなんだから 

[Post-Chorus]
Tell me I'm forever yours

教えてよ、僕は永遠に君のものなんだから
Tell me I'm forever yours

ぼくは君のものなんだから

[Verse 2]
And you won't ever have to try

君はする必要がなかったんだ
To live by everybody else's rules

みんなと同じように生きることを
It'll be just you and I

そこにいるのは君と僕だけなんだ
Together in the altitude

 その高さに一緒にいるのは

[Chorus]
Oh, you should let me love you

ぼくに君を愛させてほしい
Hold me now, forevermore

永遠に抱きしめてほしい
Oh, I've been thinking of you

ずっと君のことが頭から離れないんだ
Tell me I'm forever yours

教えてよ、僕は永遠に君のものなんだから
Oh, you should let me love you

ぼくに君を愛させて
Hold me now, forevermore

ずっと抱きしめてほしい
Oh, I've been thinking of you

君のことが頭から離れないから
Tell me I'm forever yours

教えてよ、僕は君のものなんだから

[Post-Chorus]
Tell me I'm forever yours

教えてよ、僕は永遠に君のものなんだから
Tell me I'm forever yours

ぼくは君のものなんだから

Tell me I'm forever yours

教えてよ
Tell me I'm forever yours

ぼくは永遠に君のものなんだから

[Outro]
You should let me love ya, love ya

ぼくに君を愛させてよ
You should let me love ya, love ya

 ぼくに君を愛させてほしい