wayakumanの和訳

好みの曲を和訳していくよ!

【歌詞和訳】Without Wings-Hogland & KIDDO/ウィズアウト ウイングス - ホグランド&キッド

 [Verse 1]
I pull the breaks but I never stop

ブレーキをかけても止まらない
Do what it takes to get to the top

トップに立つためならなんでもする
I'm burning up all my senses

全ての感覚を燃え上がらせて
Hurting just to feel alive, mm

その痛みが生きていることを感じさせてくれるんだ
Let's fall in love, we can fall back out

一緒に恋に落ちよう。引き返すことができるんだから
Let's do the things that we dream about

僕たちが夢見てることをやってみようよ
Let's turn it up, take a shot at finding what it's all about, mm
さあ、どんな感じかためしてみよう
[Chorus]
Without wings, we can learn to fly

翼がなくたって飛ぶことを学べるんだ
Without wings, we can reach the sky

翼がなくたって空に行けるんだ
I can feel my heart beating out of my chest

胸からドキドキを感じるんだ
It's crazy, I think we could be the best

きっと、僕たちは最高になれる
Without wings, we can learn to fly

翼がなくたって飛ぶことを学べるんだ
Without wings, we can reach the sky

翼がなくたって空に行けるんだ
I can feel my heart beating out of my chest

胸からドキドキを感じるんだ
It's crazy, I think we could be the best

きっと、僕たちは最高になれるさ
I think we could be the best

最高になれると思うよ
It's crazy, I think we could be the best
僕たちは最高になれるはずさ


[Verse 2]
I wanna laugh and I wanna cry (I wanna cry)

僕は笑ったり泣いたりしたい
Yeah, I could fail but I gotta try (I gotta try)

だめかもしれないけどやってみなきゃ
I wanna know how it feels to fully give my heart this time,

僕の心を全て捧げるってどんな感じなんだろう
I go for A, I don't plan for B

僕には君しか選択肢はない
And I am scared but I'm feeling free

怖いけど自由を感じているんだ
Be here and now,

今この瞬間を生きよう

I don't wanna think about what's down the line, mm
将来のことなんて考えたくないんだ
[Chorus]
Without wings, we can learn to fly

翼がなくたって飛ぶことを学べるんだ
Without wings, we can reach the sky

翼がなくたって空に行けるんだ
I can feel my heart beating out of my chest

胸からドキドキを感じているんだ
It's crazy, I think we could be the best

きっと、僕たちは最高になれる
Without wings, we can learn to fly

翼がなくたって飛ぶことを学べるんだ
Without wings, we can reach the sky

翼がなくたって空に行けるんだ
I can feel my heart beating out of my chest

胸からドキドキを感じているんだ
It's crazy, I think we could be the best

きっと、僕たちは最高になれるさ
I think we could be the best

最高になれると思うよ
It's crazy, I think we could be the best
僕たちは最高になれるはずさ
[Outro]
Without wings, we can learn to fly

翼がなくたって飛ぶことを学べるんだ
Without wings, we can reach the sky

翼がなくたって空に行けるんだ
I can feel my heart beating out of my chest

胸からドキドキを感じているんだ
It's crazy, I think we could be the best

きっと、僕たちは最高になれるさ