wayakumanの和訳

好みの曲を和訳していくよ!

【歌詞和訳】I’ll Wait-Kygo & Sasha Sloan/カイゴ&サーシャ・スローン

www.youtube.com

Spotify

open.spotify.com

Apple Music

I'll Wait

I'll Wait

  • Kygo & Sasha Sloan
  • ダンス
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes

music.apple.com

 

I'll never forget the songs we used to play
昔聴いてた音楽が忘れられない
But when I put 'em on
聴くのをやめても
The feeling never fades out my body
この気持ちは消えることはないだろう
I hope you're thinking of me
あなたが私のことを考えてくれてるといいな
 
There won't be a night, there won't be a place
私がどこかにいてどんな時でも
Where you don't cross my mind
あなたのことを考えてない時は
Where I don't see your face in somebody
どうすればいいか分からない
I hope you're thinking of me
あなたが私のことを考えてくれてるといいな
 
People say we're fools, people say we're dumb
多くの人から私たちはバカで愚かで
People say we're caught up in temporary love
短命な愛に溺れてると言われてる
We don't know what we're doing, they say we're too young
彼らは私たちが何を考えてるか気づいてない
But they don't know a thing about us
彼らに私たちのことなんて分からない
 
I'll wait forever, that's what we said
ずっと待ってるよ。そう約束したからね
16th of September lying in my bed
 9月16日にベッドで横になりながら
I'll wait forever, it's never too late
ずっと待ってるよ。急がなくてもいいからね
Couple thousand miles is just a little space
どれだけ離れていても私たちはすぐ近くにいるよ
 
I'll wait, mmm
私は待ってるよ
I'll wait, mmm
待ってるよ
I'll wait, mmm
あなたのことを待ってるよ
Couple thousand miles is just a little space
どれだけ離れていても私たちはすぐ近くにいるよ
I'll wait
私は待ってるよ
 
I'll wait
あなたのことを待ってるよ
 
There won't be an end, can't forget the start
終わりなんてないのさ、私たちの出会いは忘れられない
When you're far away it's like we're not apart
あなたが遠くにいても私たちは繋がっているよ
I'd play my money
私はいくらでもお金を使うよ
Just to hear you say you love me (Again)
あなたからもう一度”愛してるよ”を聞くために
 
People say we're fools, people say we're dumb
多くの人から私たちはバカで愚かで
People say we're caught up in temporary love
短命な愛に溺れてると言われてる
We don't know what we're doing, they say we're too young
彼らは私たちが何を考えてるか気づいてないのさ
But they don't know a thing about us
彼らに私たちのことなんて分からない
 
I'll wait forever, that's what we said
ずっと待ってるよ。そう約束したからね
16th of September lying in my bed
9月16日にベッドで横になりながら
I'll wait forever, it's never too late
ずっと待ってるよ。急がなくてもいいからね
Couple thousand miles is just a little space
どれだけ離れていても私たちはすぐ近くにいるよ
 
I'll wait, mmm
私は待ってるよ
I'll wait, mmm
待ってるよ
I'll wait, mmm
あなたを待ってるよ
Couple thousand miles is just a little space
どれだけ離れていても私たちはすぐ近くにいるよ
I'll wait
私は待ってるよ
 
I'll wait, mmm
ずっと待ってるよ
I'll wait, mmm
あなたを待ってるよ
I'll wait, mmm
あなたのことを待ってるよ
Couple thousand miles is just a little space
どれだけ離れていても私たちはすぐ近くにいるよ
I'll wait Forever, that's what we said
 ずっと待ってるよ。そう約束したからね
16th of September lying in my bed
 9月16日にベッドで横になりながら
I'll wait forever, it's never too late
 ずっと待ってるよ。急がなくてもいいからね
Couple thousand miles is just a little space
どれだけ離れていても私たちはすぐ近くにいるよ
I'll wait
いつまでも待ってるよ

 

 

16th of September=9月16日

その日の誕生花はペンタス

ペンタス全般の花言葉

「希望が叶う」「願い事」になっています。

 参考程度に。