wayakumanの和訳

好みの曲を和訳していくよ!

【歌詞和訳】 Undeniable (ft. X Ambassadors)-Kygo/アンディナイアブル - カイゴ、エックス・アンバサダーズ

Kygo

Spotify

open.spotify.com

Apple Music

Undeniable (feat. X Ambassadors)

Undeniable (feat. X Ambassadors)

  • Kygo
  • ポップ
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes

music.apple.com

 

 

 

この曲は、プロデューサーのKygoとロックバンドのX Ambassadorsによる楽曲で、2021年9月10日にKygoBanc of Californiaのライブで初公開されました。

 

この曲を披露する前にKygoはこう言いました。

"The next track I'm gonna play for you guys, it's a brand new Unreleased track, and have a guest live for this one. please make some noise for Sam  from X ambassadors”

 

<次の曲は君たちの為に披露するよ。これは完全にアンリリースの曲で、ゲストを迎えて披露するよ。 X ambassadorsSamに声援を送ろう

 

そこから約一か月の時が流れ、10月15日に公開されました。

 

歌詞の意味

恋する相手に気持ちを伝えられなかった人のことを歌っています。

 

 

 訳に間違いがある場合教えてください。

 

[Verse 1]
Lied to myself, but I don't believe a word

自分に嘘をついてでも、その言葉が信じられない
And I tried to sabotage you, but when you're gone, it hurts, and I

君に興味のないふりをしようとしたけど、いざ君がいなくなった時辛かったんだ

[Pre-Chorus]
I used to get cold feet, I'd never go too deep

昔は怖気づいて踏み出せなかったんだ

I was scared of the sound of a heartbeat

自分の鼓動の音が怖かったんだ

[Chorus]
But it's undeniable

でも否定できないんだ
What I feel for you

君への思いは
You know I've been wrong before

僕が今まで間違っていたことを

But you're undeniable, oh

君は分かっているよね

[Post-Chorus]
But it's so undeniable

でも否定できないんだ
But you're undeniable

君も否定できないんだ

[Verse 2]
You pull me in, and I push you away

僕を引き込んでくれたけど、君を手放してしまったんだ
'Cause I'm so paranoid, I got PTSD

だって僕は疑心暗鬼でPTSDを持っていたから
[Pre-Chorus]
I used to get cold feet, I'd never go too deep

昔は怖気づいて踏み出せなかったんだ
I was scared of the sound of a heartbeat 

自分の鼓動の音が怖かったんだ

[Chorus]
But it's undeniable (Oh baby)

でも否定できなんだ
What I feel for you (Everything I feel for you)

君への思いは(君への想いのすべて)

You know I've been wrong before (So many times)

僕が今まで間違っていたことを知ってるよね(何回も)

But you're undeniable, oh (Hey)

でも君も否定できないさ

[Post-Chorus]

But it's so undeniable

でも否定できないんだ

But you're undeniable

君も否定できないんだ
But it's undeniable

でも否定できないんだ

What I feel for you

君への思いは
You know I've been wrong before

僕が今まで間違っていたことを知ってるよね
But you're undeniable

君も否定できないさ