wayakumanの和訳

好みの曲を和訳していくよ!

【歌詞和訳】Faith - Galantis & Dolly Parton/フェイス-ギャランティス

 

[Verse 1: Mr. Probz]
Know the road gets hard

道筋が険しくなり
And you just wanna leave

あなたはただ去りたい
I ain't never too far

私は決して遠くない
Just have a little faith in me

少しでいいから私を信じて
I know how to fix you, I

私たちを修復する方法を知っているんだ
I can't believe

信じられないけど
Oh, I'll be standing by your side

Oh,君のそばに立って
Just have little faith in me

私を信じて   

[Chorus: Galantis, Mr. Probz, & Dolly Parton]
Have a little faith in me

私を信じて
Just have a little faith in me

少しでいいから
Have a little faith in me

私を信じて
Just have a little faith in me

少しでいいから
Have a little faith in, in, in me, me

私を信じて
Have a little faith in, in, in me, in me

私を信じて
Have a little faith in, in, in me, me

私を信じて
Just have a little faith in me, me

少しでいいから
Have a little faith in, in, in me

私を信じて
Have a little faith in me, in me

私を信じて
Have a little faith in, in me

私を信じて
Have a little faith in me, me

私を信じて

[Verse 2: Dolly Parton & Mr. Probz]
When you don't know who you are

君は自分が誰だか分からないとき
I will find you so easily

君を簡単に見つけるよ
Don't you worry

心配しないで

Whenever you need me

君が必要とするときはいつでも
Have a little faith in me (In me)

私を信じて

[Chorus: Galantis, Mr. Probz, & Dolly Parton, (Dolly Parton)]
Have a little faith in me

私を信じて
Have a little faith in me

私を信じて
Have a little faith in me

私を信じて
Have a little faith in me

私を信じて
Have a little faith in, in, in me (Faith in me)

私を信じて
Have a little faith in, in, in me (Faith in me)

私を信じて
Have a little faith in in in in in me

私を信じて
Just have a little faith in me

少しでいいから
Have a little...

少しだけでも
Have a little faith in me, in me

私を信じて
Have a little faith in, in, in me

私を信じて
Have a little faith in me, me

私を信じて

[Bridge: Dolly Parton]
Let me shine and radiate

私を輝かせて
With your love and light, and help me make

君と愛と光と
Any change I can in this world today

今日この世界でできること
Just show me the way

教えてほしい

[Outro: Galantis, Mr. Probz, & (Dolly Parton)]
Have a little faith

信じてる
Have a little faith

信じてるんだ

(Show me the world) Have a little faith

信じて