wayakumanの和訳

好みの曲を和訳していくよ!

【歌詞和訳】 Miss U More Than U Know (with R3HAB ) -Sofia Carson/ ミスユーモアザンユーノー - ソフィア・カーソン,リハブ

 

Spotify

open.spotify.com

Apple Music

Miss U More Than U Know

Miss U More Than U Know

  • ソフィア・カーソン & R3HAB
  • ポップ
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes

music.apple.com

”Miss U More Than U Know"は、誰かを失ってしまったことや、間違った決断をしてしまったことを後悔していることを歌った曲です。

 

R3HABのチルなスタイルとソフトなドラム、トロピカルなバイブ、そしてSofia Carsonのボーカルが特徴です。

 

Sofia CarsonR3HABのコラボレーションは ”Rumors” ”I Luv U” に続く3度目となります。

 

 

 

 [Verse 1]
Waking up alone to somethin' I've been getting used to

もうあなたに頼らないで起きれるようになった
It's been a while since I could call you mine

あなたを”私のもの”と呼べるのは久しぶりだわ
I tell all my friends that I've been happier without you

あなたがいない方が幸せだったと友達に言うわ
But I still think about you all the time

でも、私はいつもあなたのことを考えているの

[Pre-Chorus]

You ripped my heart out

あなたは私の心を引き裂いて
Split me open

私を壊したの
I kinda wish you knew

知っていて欲しかった
How much you put me through

どれだけ私を苦しめたか
You ripped my heart out

あなたは私の心を引き裂いたの
think you're broken

あなたは壊れている思う
Don't know if you'll ever see

あなたは気づいてないの

how much you hurt me

どれだけ私を傷つけたか

[Chorus]
Yeah, I know that I said

私が何を言ったか分かってるわ
You'd be easy to forget

忘れがちだけど
But I know I'll never get you off my mind

でも、あなたのことが頭の中から離れないの
And I know that I said that I wish we never met

会わなければよかったと言ったけど
But if only 'cause you let me go

でも、これだけ言わせてもらうわ
I miss you more than you know

あなたが思っている以上に寂しいの

[Post-Chorus]
I miss you more than you know

あなたがいなくて寂しいの
[リピート×4]

[Verse 2]
When you packed up all of your things

あなたが家を出るとき
I told you I was happy

私は喜んでいたわ
But better off without you was a lie

でもそれは全て嘘だったの
I tell all my friends that I've been happier without you

あなたがいない方が幸せだったと友達に言うわ
But I still think about you all the time

でも、いつもあなたのことを考えているの

[Pre-Chorus]

You ripped my heart out

あなたは私の心を引き裂いて
Split me open

私を壊したの
I kinda wish you knew

知っていて欲しかった
How much you put me through

どれだけ私を苦しめたか
You ripped my heart out

あなたは私の心を引き裂いたの
think you're broken

あなたは壊れている思う
Don't know if you'll ever see

あなたは気づいてないの

how much you hurt me

どれだけ私を傷つけたか


[Chorus]
Yeah, I know that I said (That I said)

私が何を言ったか分かってるわ
You'd be easy to forget

忘れがちだけど
But I know I'll never get you off my mind

でも、あなたのことが頭の中から離れないの
And I know that I said that I wish we never met (That I said)

会わなければよかったと言ったけど
But if only 'cause you let me go

でも、これだけ言わせてもらうわ
I miss you more than you know

あなたが思っている以上に寂しいの

[Post-Chorus]
I miss you, I miss you more than you know

寂しいわ、あなたが思っている以上に
'Cause you let me go

これだけ言わせてもらうわ
I miss you more than you know

あなたが思っている以上に寂しいの
I miss you more than you know

あなたが恋しいの
I miss you more than you know

あなたが思っている以上に